7. julij 2009

Jaz nimam nič proti...

100jko: Pozdrav! Danes sem se odločil, da bova z Dono pisala o diskriminaciji in rasizmu. Ugotavljam, da sem slab človek glede tega. Vsaj mislim, da sem! Na televiziji vidim ljudi, ki odkrito sovražijo črnce in Bosance, pretepajo geje, prezirajo Rome in ne vem kaj še vse. Nisem tak. Samo kdaj pa kdaj se vprašam, če ni to, kar jaz delam huje. Na primer, da me kdo vpraša, kakšno je moje mnenje o gejih. Ja kakšno pa naj bi bilo? Saj so tudi oni ljudje in imajo pravico, da delajo kar zaželijo. Vendar priznam pa tudi, da jih nimam rad v bližini, saj mi njihovo objemanje in poljubljanje ni všeč, prav tako ne vem, če bi lahko bil dober prijatel s kakšnim izmed njih. A se vi nikoli ne naježite, ko vidite tiste prave geje? Gibljejo se kot ženske, govorijo kot ženske in obnašajo se kot ženske… Nekateri geji celo hodijo na ženski wc! Groza. Zakaj sem tak? Ne vem. Mogoče zato, ker mi je gejevstvo nekaj popolnoma nenaravnega in čisto zgrešenega z logiko. Kaj bi Darwin rekel na to? Ljudje se razvijajo tako, da ljubijo napačen spol. Hjoj, sem že cel naježen!
Menjajmo temo. Črnci. Velikokrat se vprašam, čemu takšna diskriminacija proti njim že od nekdaj? Jaz osebno nimam nič proti črnski rasi, saj so konec koncev kot mi, le da imajo temnejšo polt, malo višje lahko skočijo in njihove ženske imajo malo večje riti kot belke. Hehehe. Stereotipe na stran. A je kdo izmed nas takšen, da čisto ignorira črnca, ko gre mimo? Jaz osebno se težko pripravim do tega, da ne bi vsaki dve sekundi pogledal, kaj možakar dela. Je isto hrano, sedi enako kot mi, celo govori isto kot mi. Hja, kaj potem vleče moje oko nanj? Radovednost? Veliko ljudi sem vprašal, kaj imajo proti črncem, pa vsi rečejo »nič, nič!« Aja potem, če bi ti sin pripeljal domov črno ženo bi bilo vse v redu?! »Ah kjeeee. Ne nikoli. Črnke mi pa ne bo domov pripeljal. Naj si najde belko!« A je to diskriminacija!? Tak človek ne more trditi, da nima nič proti črncem. A bi se je sramovali? Zakaj, če nimamo nič proti črncem? Tega ne razumem. Zakaj smo ljudje takšni? Imamo genetsko prirojeno napako, da ne maramo vse kar ni v naši množici normalnih stvari? Kako rešiti zadevo? Ne vem. In očitno nisem edini, ki ne ve. Ker problem obstaja že dolgo in verjetno še nekaj časa ne bo rešen...



Doncha: Naj si še tako lažemo in prikrivamo, a diskriminacije kljub vsem bojem še vedno obstajajo. Mogoče ne več na papirju, a v naših glavah še vedno. Ta drugačnost, ki so jo zapovedali že v zgodovini, ki se je zakoreninila tako globoko, da je še danes ne moremo dokončno odpraviti. Osebno že od prvih let, ko sem nekako ugotovila, da smo ljudje različni ter, da moj kraj ni ravno središče sveta, sem zagovarjala drugačnost. Tako sem bila vzgojena, tako sta rekla moja starša, to so promovirali moja šola ter mediji, ki so kar velik vpliv zadali mojemu otroštvu. In seveda, tako mislim tudi danes. Pa naj se ta drugačnost vidi v barvi kože, v nenavadnih oblačilih, mišljenju ali pa veri. Je pa resnica, kot je že 100jko povedal, da so te »drugačni« ljudje zelo zanimivi. Tu seveda ne gre za diskriminacijo. Pri meni gre namreč za osebno zanimanje za druge kulture, subkulture, navade, mišljenje. V bližini kakšnega npr. muslimana, črnca, geja, si ne morem pomagati, da ga ne bi opazovala ter izvedela kaj več o tem. Kakor pa sem ugotovila, so črnci zadnje čase deležni kar velikega poželenja ter sanjarjenja pri belkah. Spomnim se, da smo s prijateljicami tudi same, v kakšnem 7. razredu sanjarile o tem, da bi se poročile s črncem ter imele male mulatke, s temnimi očmi ter skodranimi lasmi. Verjetno gre prej za nekakšno željo po drugačnosti, kot za resnične želje. Že to, da veliko moških sanja o tem, da bi radi sexali s črnko, se mi včasih zdi smešno. Kako bi se pa temu reklo? Radi bi sexali z nekom, ki je drugačen? Torej, le opazimo razlike ter živimo z njimi, si jih želimo preizkusiti. Torej, se jih zelo zavedamo! V Ameriki je verjetno čisto normalno, da je kateri od partnerjev črn, medtem ko v Sloveniji… Ne vem. Verjetno me ne bi pri takšni odločitvi čudno gledala le starša, temveč tudi polovica Slovenije. Popolnoma nepremišljena in s strani belcev idiotska stvar. Ljudje smo polni predsodkov. Gre za popolnoma podobno stvar, kot pri našem sporu s Hrvati. Pardon, o sporu med politiki Slovenije in Hrvaške. O ljudeh, ki so uspeli prepričati delež svojega prebivalstva, da je sosednja država kradljivka, da se moramo sovražiti. Če me vprašate, to pomeni le vojno in sovraštvo in ne pravice ter medsebojne ljubezni. Osebno se mi takšne stvari popoln idiotizem! Kaj konkretno imamo državljani od tega? Nekaj sivih las, sosede, ki nas grdo gledajo, mogoče tudi izgubo mnogih ugodnosti na njihovih tleh. Torej… on je Hrvat, on je na IĆ, torej ga sovraži? Ne!
O gejih sva tako ali tako že govorila, in kolikor se spomnete, sem povedala, da jih imam kar nekaj v svoji bližini. Do njih imajo večje predsodke moški, saj jim je verjetno malo nelagodno v njihovi družbi, pa tudi skupnega jezika nekako ne najdejo. Medtem, ko imamo ženske za razliko geje zelo rade za prijatelje, saj so prave knjige novic, dobri poslušalci, svetovalci o frizurah, oblekah, moških… Pa še nekaj sem ugotovila. Na primer, obstajajo frizerke, ki nekako nočejo, da bi imela stranka lepšo frizuro (saj veste, znana ženska zavidanja), zato so geji kot frizerji veliko bolj predani službi ter se potrudijo do zadnjega lasu, da frizura stoji, kot se šika. Poudarjam: ne govorim o vseh frizerkah in ne podcenjujem le teh, vendar sem že nekajkrat naletela na kaj takega, tako iz pripovedovanja kot iz prve roke. A kljub vsej te ne-diskriminaciji, ki sem jo omenila, pa priznam, da imam veliko predsodkov do Albancev ter se v bližini romov počutim nelagodno. Glede Albancev moram povedati, da jih je večina, vsaj v našem mestu, prav vsiljivih, saj ves čas žvižgajo ter se derejo za mano, kar zna biti zelo nadležno. Po drugi strani pa vsi poznamo »Če ne boš priden, te bomo dali ciganom,« in podobne stavke, s katerimi so nas strašili, ko smo bili mali. Romi, naj bodo civilizirani ali ne, v meni vzbujajo nekakšen odpor. Ne morem si pomagati.
»Drugačni, a enakopravni,« pravijo mediji okoli nas. No, pa bodimo in ne presojajmo po izgledu. Vsaj enkrat naj bomo le ljudje, katerih ovoj ni prioriteta.

9 komentarjev:

bloodi pravi ...

Jes pa debelih ljudi ne morm vidit ej, jao potuko bi jih majku jim jebem masno, samo žrli bi ka bi se pa ker sprehodil pa gibal malo to pa ne!!! jaooooooooo ja BOLANI so ja...ja sej so ja BOLANI na hrano!!! znoro ej! :D

bloodi pravi ...

Pedre je pa tud treba vsake tu cajta malo nabuhat, da se vidi razlika v moškem spolu med pederom pa običnim moškim :D

Unknown pravi ...

Ma debeli so fuj ja. :D Vse poshujšat.

Glede pedrov se pa... hja. Jst jih mam rad. Kr ne vem kak bi pol jst lahko z DDjem biu. Pičke so za pičke...

Unknown pravi ...

haha simon :D
to je tisto, ko je blo tist v beogradu, pride parade al kaj je..ko geji okol hodjo pa mahajo z zastavci in marsicem drugim, po glavni cesti. so se še grobari pa delije zdruzl pa skor vse navozl :D



urosK

Anonimni pravi ...

dona.. vem da mogoče neveš. ampak ljudje ko žvižgajo za tabo so večinoma iz Kosova. iz Albanije jih je u Krškm zlo mal..mogoče kaka družinca..delauci po cestah so pa iz Kosova ..in ti povem.. Albanci niso taki-usai tisti, ki jih js poznam.

Unknown pravi ...

V brescah pa kršem je bol tko. Ali si Slovenc ali si pa z DOL. :D Albanc, hrvat al pa turk...:D

Anonimni pravi ...

Turk?? Kje si pa turka vidu v KK al pa Brešcah? :P

Unknown pravi ...

Verjeu al pa ne sm ga res... v cirkusu je biu enkrat en wannabe turk, ki je kobro s piščavko v roki krotiu...

Donch pravi ...

hahahahhahaha 100jko ;:D:D:D:D:D: v cirkusu :D:D:D

se opravičujem za napako. torej kosovo.