21. maj 2009

Krf 2

Hja evo drugega posnetka s Krfa. Končno mi je računalnik malo dovolil, da naredim kej.




100jko piss out

17 komentarjev:

Ištvan Ferkeš pravi ...

una na wet t-shirt ma joške pr popki

Unknown pravi ...

Hehehee... :D Joški do popka so novi HOT! :D

Davor pravi ...

marko stojanovic.... skrivaj se!!!!

Unknown pravi ...

Čemu!?

Donch pravi ...

haha, vaš račke-dance zažiga :D

drugače pa se napiše COMPETITION in ne COMPATITION.

bibi pravi ...

haha...

Unknown pravi ...

VEm sm vidu da sm zajebu... sam se mi ni dalo pol še enkrat rendat film...

Unknown pravi ...

VEm sm vidu da sm zajebu... sam se mi ni dalo pol še enkrat rendat film...

Donch pravi ...

uredu, bo pa pač pokvarjen... naše brigite muske pa ne bi dal poleg? :D

Anonimni pravi ...

Ka maš to RayBanke?

Unknown pravi ...

je bla v prvem deluuuu...:D

Drugač pa ja. RAybanke... samo se že stare k zemla...

Davor pravi ...

vprašanje, čigave ray banke!:D

Goldy pravi ...

če so DDjeve so itak fejk tak da so vrjetno RejBanke :)

Davor pravi ...

k niso moje

Anonimni pravi ...

to so od stojkotvga fotra se mi zdi

al pa ce si je v šparu kej na hitr kupu :D


urosK

Anonimni pravi ...

MDavor je peder!!!

Unknown pravi ...

Od DDja je...