22. april 2009

Ko ne veš kaj bi...

Ste bili kdaj v situaciji, da ne veste kaj bi naredili? Jaz tokrat sem. V zvezi s študijem. Na začetku leta sem bil preprosto navdušen nad fakulteto na katero sem se vpisal - smer Varstvoslovje. Zdaj po polovici leta me je cela stvar bolj kot ne minila. Nekako nimam motivacije za ta fax, nisem našel en predmet, ki bi me vsaj delno pritegnil. Nič od nič. Pa kaj ane? Pusti fax pa pojdi drugam. Ja seveda lahko to naredim. Samo se bom počutil obupno zato ker je za toti fax bilo zapravljenih 2000eu samo za šolnino. A naj vržem ta denar v nič? Pravzaprav a so moji starši vrgli ta denar v nič?



No pa sem malo čekiral te faxe in ugotovil še hujšo zadevščino. Na tiste kamor bi jaz želel se ne morem vpisati ker mam premalo točk. Sicer nimam neke hude izbire niti. Veselilo bi me obiskovanje Filmske in televizijske režije na AGRFT in Komunikologija - medijske in komunikacijske študije. Ker na AGRFT ne bi bil sprejet niti pod pogojem, da naredim sprejemce s 100% sem tole opcijo prečrtal. Tko da mi ostane le komunikologija, ki mi deluje zanimiva po tem kaj sm o njej prebral. Odprta mi ostaja tudi opcija Multimedije, kamor hodita dva prijatla. Samo ima ta fax tako tumasto stran da bog pomagi. No najhuje pa je to, da tako komunikologija kot multimedija zahtevata od mene denarce. Tako, da bi moral zdaj pustit fax čisto in do konca let delati, da bi imel naslednje leto za šolnino. Hja. Je cela zadeva za razmislit...


100jko piss out

11 komentarjev:

Daša pravi ...

Če nisi prepričan, kaj narest, potem je po moje bolje, da si vzameš eno leto fraj in greš delat... pa v tem času razmisliš, kaj si želiš. Se mi zdi boljše, kot pa da greš na en faks, ko nisi čisto prepričan, da je to to, si tam par let in ga na koncu itaq pustiš. Ali pa kljub vsemu narediš, potem pa ne uživaš v svojem delu. Ti pravim iz prve roke.

Donch pravi ...

Že tak je mel zdej 1 leto frej. Zopet eno leto pavze? Al bo ravno pri 30ih naredu fax do konca. Za njegovo zanimanje pa tak ni faksa: ne obstaja faks, ki zajema samo eno uro zabavnega predavanja na teden, ki je ob 3h popoldne in ostalo spanje in ne zahteva učenje. Preprosto, al se bo kej spravu delat za šolo al pa ne. Povsod se je treba učit in v tem ne najde veselja.

Unknown pravi ...

Ni res... sj faxi so menda zato, da ti dajo veseljo do učenja. Sj ne rečem vsakega predmeta. Ampak, da pa ne moreš knjigo primit v roko ker ni ene zanimive stvari napisane je pa tud kriza...

Anonimni pravi ...

ti ne boš nikol nobenga faksa naredu!

Unknown pravi ...

Lahko pa probam.... mogoč me pokema....

Anonimni pravi ...

Komunikologija je kul ja.

sarah pravi ...

Pomoje bolš,da ne pauziraš,k se ti bo vsakič težje za knjigo vsedet.Če se pa že odločaš med komunikologijo al pa multimedijo,ti pa jst čist tko osebno predlagam multimedijo,k se mi zdiš bol tak tip za to.Tak firbec:)Nevem,po pameti uglavnem:)Leta so ti štetaa:)mal heca no:)velik sreče pri odločanju:)

Anonimni pravi ...

Strinjam se z Daso, ampak po drugi strani si si pa vzel ze dosvolj casa za razmisljanje o tem, kaj ce po enem letu se vedno ne bos vedel?
Ne obupaj prehitro nad trenutnim faksom. Povsod (tudi ce bi sel na agrft ali mzultimedijo) so namrec predmeti, ki ti niso vsec. Se posebej veliko taksnih predmetov je v prvem letniku, ze zaradi tega da naredijo selelkcijo in se odkrizajo neresnezev (brez zamere - taksnih kot si sam). In dvomim da bi te prvi letnik na komunikologiji tako zelooo navdusil - bos potem cez eno leto spet izbiral "nov" faks?
In to, da bos sedaj pustil faks in delal ves cas, da bos zasluzil za solnino... no comment :D :D

Je pa to stvar, za katero se moras sam odlocit, ne pa glede na (sicer dobronamerne) komentarje srednjesolcev.

Unknown pravi ...

Hvala. Samo bolj ko razmišljam, bolj sam sebe ne vidim v vlogi katerega koli poklica, ki mi ga ta fax omogoča. :D

Mah. Morem pridet domov pa se malo s starimi pogovorit.

i hatez kom-mkš pravi ...

no glede komunikologije. tud men se je lani ful dobr zdel kva bo zdej to, je pa žal naneslo da sm se že letos upisala drugam :D
in nažalost komunikologija nima nč veze z agrftjem niti z multimedijo alpa s sae. ker ko boš naredu ta fax, ne boš znau nč več kokr znaš zdej, razn kej statističnih dejstev oziroma kdo je prvi reku: kdo sporoča komu kaj čez kakšen kanal. Tud v angleščini.
Nvem kok si slišu o fdvju ampak use je res. Je pa tud res da ga boš naredu brez posebnega truda in nakonc boš meu en krasn naziv diplomirani univerzitetni komunikolog kar pa nebo enmu koorcu nč pomenil, razn teb da bo okrasek k tvojmu imenu. Uglavnem js pa še dost drugih sošolcev se sprašujemo zaakaaaaaaj.

Unknown pravi ...

No sej se še nič nisem odloču. Sj že lani mi je komunitologija malo smrdela pa to. Zato pa sm šou na ta fax na kerem sem zdej. Za enkrat se najbolj nagibam multimediji pa to. Redno smer...

Bomo vidli...
Na žalost je pa tko, da ker kol fax narediš ne veš če boš lahka šiht dobil...