1. april 2009

7 stvari, ki sem jih danes povedal čisto po resnici...



Pa začnimo...

1. Dragi Andrej in draga Tea fuknli so nas vn iz stanovanja. (tko sm jih nategnu, da ste verjela še pol ko sm jima že povedu)
2. Andrej tvoje igranje kitare se izboljšuje in te je prav prijetno poslušati. (zaka mislite da sem spremenil lokacijo svojega bivališča v LJ)
3. Andrej jst mislim, da ti ful dobro igraš poker. (hahahhahaha)
4. Dona jaz tebe nikoli ne odfukam (nikol nikoli)
5. V Ljubljani sem, da študiram... (no danes res nisem za to tuki)
6. Tole vajino novo stanovanje je pa res lepo. (S posle lahko direkt v wc ščiješ)
7. To nisem jaz naredu (tole sem danes večkrat po pravici povedu)

3 komentarji:

Donch pravi ...

fak off

Anonimni pravi ...

6. Tole vajino novo stanovanje je pa res lepo. (S posle lahko direkt v wc ščiješ)


xD


7. To nisem jaz naredu (tole sem danes večkrat po pravici povedu)

to je pa itak skos...


urosK

Unknown pravi ...

:D

STa me vn sterala... bota vidla ona2 ko bom jst k DDju se vselu in jima TV vzeu :hehe: