18. marec 2009

Kocka je padla!

Že ne vem koliko časa razmišljam o tatoo-ju. Iz naslova vam je lahko jasno, da je odločitev padla in da sem se dejansko odločil za tatoo. Tako bo imel 100jko od tega ponedeljka dalje tatoo. Kakšn pa bo pa naj za enkrat ostane skrivnost. Povem le, da bo na roki...



100jko piss out

13 komentarjev:

Donch pravi ...

joj, al pokraviš veselje! To bi mogla bit skrivnost :D

Priznaj, da si boš na rit napisu moje ime ;)

Oflajn pravi ...

Mhm... Sam ka mi bo pasje ime na riti? :D hihihihihi

Goldy pravi ...

hahah hudaaa :)

Davor pravi ...

jes sn ti svoje reku... SAMO NE KITAJSKIH ZNAKCOV:D

Drgač pa glede l********* pa kul ;) ta bo sekala majke mi;)

Lahko pa rešiš na facebooku test... koliko bosanca je v tebi.. pa si daš procentažo tetovirat ;)

Donch pravi ...

zakaj pa ne kitajskih znakcov?? Zato ker boš reku da jih majo vsi? :D

Goldy pravi ...

nekak tak dona, dej si hebrejščino to ka ma simon, stokrat bolš k kitajski znakci, pa še simon se bo razpizdu in maš dvojno veselje :) hahaha (p.s. ša na isto mesto si ga dej k je tam res hudo na roki!!) :)

Davor pravi ...

haha goldy..dobra :D

Donch pravi ...

mhm, men so všeč hebrejski znakci, samo če že, pol po celi hrbtenici (samo to je pa tu mač za mene) _:D

Unknown pravi ...

ka lahk jes pokvarim veselje??? pocket asov bo meu :D:D

Unknown pravi ...

Ne bo me poket asov... Če bi že meu bi meu 42.

Men pa ta hibrejska scena ni kul...


Sploh pa si ne morm jst tam nič vtetovirat kam si bom jst dau...

Anonimni pravi ...

Sploh pa si ne morm jst tam nič vtetovirat kam si bom jst dau...


ja kak se bos pa pol tetoviral? tam ko ne mores nc met? :D


urosK

Donch pravi ...

hahahhahhaa, pa Uroooš, to je bil prenesen pomen ;) 100jkove metafore, kok ne razumeš tega! :d:dd::

Davor pravi ...

tattoo a place that will groooooow :D