24. marec 2009

Kak bota vesela...

... moja cimra. Našem stanovanju so šteti dnevi. V Ljubljano grem le še 2x. Toda danes jima bom naredil še en greh. Malo manj kot pred mescem dni sem jima odklopil internet tako, da sta živela gor le na Televizorju in Drogah. :D Danes jima vzamem še Televizijo. Uboga revčka bosta umirala od dolgčasa. Si bota pa kak film z neta potegnla... aja... ne morta. :D



Zaželite mi srečo, da preživim...


100jko piss out

6 komentarjev:

Davor pravi ...

jaaa... objavi to. Biu bi tiho pa bi rku da je to šef naredu...

Donch pravi ...

tak bo reku, da sm kao jst zahtevala, da mi takoj danes vrne TV ;:D:D:D:D

Unknown pravi ...

Ma sj na konc sem si jih usmilu...

Donch pravi ...

ne, nisi... samo prelen si bil, da bi ga odnesu!

Davor pravi ...

ahahha dona

Unknown pravi ...

Hehe. Pravzaprav je bil valenčak prelen da bi mi ga pomagu nost... :D

No... jst se vedno rade volje dela izognem.:D