24. februar 2009

Playin for rent...



Ravno sem se vrnil iz turnirja v Zagrebu in sem čisto vesel. Seveda ker sem se uverstil na 3. mesto. (Moral bi biti prvi, če se mene praša). O samem pokru sem že govoril na blogu in sem celo se odločil narediti en poskus v katerem sem poskusil zaslužiti minimalno slovensko plačo z pokrom. Ugotovil sem, da bi to bilo možno samo bi potreboval več časa katerega bi namenil izrecno pokru. No... v zadnjih nekaj mesecih (trenutni osmih zapored) delam konstantih 150eu zasluška na internetnih igralnicah pokra. Kar samo po sebi ni tako slabo. Seveda bi lahko bil znesek veliko višji, samo kaj ko dajam denar konstantno dol, ker ga preprosto rabim. Pijače, droge in hrano v ljubljani sm prisiljen plačat sam. No ta mesec sem se odločil malo poreskirat in sem uporabil 50eurov zaslužka iz interneta za igranje pokra v živo. Na mojo srečo se je izplačalo. Včeraj sem v "ni važno katerem" poker klubu naredil za okoli 130eu čistega plusa, kar mi je tudi omogočilo preprost vstop na današnji turnir v zagrebu, ki me je stal 35eu. Sreča in znanje nista zahinavila in sta mi dala 3. mesto z 250eu nagrade.

In za vse sm lahko hvaležem Doni ker mi je kupila tiste hecne modre špegle, ki mi prinašajo srečo. Cmok cmok.


100jko piss out

10 komentarjev:

Davor pravi ...

svaka čast! Zde mi pa vrni 175eu k si mi jih dužen :p

Goldy pravi ...

bravo stojko! in dd k dobiš njegovih 175 vrni mojih 150 + 10 za čakovec torej kar 160, drobiž pa obdrži :) :P hahaha

Anonimni pravi ...

pa neee da si z unimi spegli igral xD hahahhaha


urosK

Unknown pravi ...

Hahaha... 175eu? Ja? Za koga?

Nič ni 100jko nobenem doužen... ne ne...

Donch pravi ...

prosim prosim =*****
Ne pozabi na srečo posebnega dresa ;) =**

uroš, tisti špegli so carski!! Take ma Sanja Grohar, dooooh :D:D:D:D::D

Unknown pravi ...

Samo res.... Sanja Grohar!!!

Goldy pravi ...

js se lih nebi s tem hvalu ... :D

Donch pravi ...

ja seeeeeeeeeej :D tut men je blo čudn, ko so babe začele: "waaaa, take špegle ma pa Sanja Grohar". hehhhehe

Goldy pravi ...

A tiste špegle s črtami k nimajo stekla? No to je melo ene par nigrjou pred groharco :) lol

Unknown pravi ...

Tako... pol je edino praw da jih mam tud jst... :D