5. februar 2009

Kdo bi si mislil, da se bo kaj takega zgodilo tako hitro...

Ni veliko ljudi, ki ve, da sem jaz nadvse pameten. Je pa zato zelo veliko ljudi skeptičnih glede mojih izpitov. Ne bom se hvalil ker imajo po večini prav. AMPAK. Kdo bi si mislil, da bo moj prvi izpit opravljen z oceno več kot 6. Malokdo. No začel se je s 7 . BRAVO JST! VSI ME POHVALTE!!!





100jko piss out

5 komentarjev:

Anonimni pravi ...

bravo care:D ni vazno ce si 70% vprašanj s plonka prepisal :D tut to je treba znat :D


urosK

Donch pravi ...

prvi in tudi zadnji narejeni, ne?? :D kaj boš pa povedu o prvi informatiki, uni neki zgodovini pa psihologiji al je bla sociologija ?? :D

Unknown pravi ...

Uroš tud to je treba znat ja... :D

Dona... to je bla informatika. Tak da jo očitno znam... lol

Davor pravi ...

Uroš.. pssst... To je mojstrovina. Vsaki prepisani izpit se posebi ocenjuje. Če ga je preplonkal uspešno in da ga ni noben dobil. To se zelo ceni.
Bravo g. Stojanovič

Donch pravi ...

sej sem rekla "prva informatika", s tem sem misnla tvoje čarovnije pri prvem neocenjenem izpitu (;