9. januar 2009

Postal sem Nokia Teambloger!

Res je. Kot nekateri veste sem prejel nokio N96. Moja naloga je, da jo naslednje tri tedne testiram na vse mogoče načine. Hja... uredu, jo pa bom. Sej bi jo tako ali tako. Edina razlika je da bom zdej svoje izskušnje delil z vami. Pred vami je moj prvi test. Check it!




100jko piss out

8 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Glede tadruge kamere je tako - ko si v načinu slikanja z glavno kamero, klikneš MOŽNOSTI in v meniju izbereš UPORABI SEKUNDARNO KAMERO. Tako ima moja N81 8GB. Potem z njo lahko delaš kar si želiš :-)

Davor pravi ...

to nisn jest. majke mi

Unknown pravi ...

DD vem da nisi ti.

Davor. Sej ni pene v tem da jst pridem na sekundarno kamero. Samo je fora v tem da se v sekundarni kameri ne dajo rihtat kvalitete slikanje/snemanja....

Janez Mikec pravi ...

Sekundarna kamera ne more snemati v 640 × 480. Bi bilo že prehudo ;)

Unknown pravi ...

Samo piše da snema v Vga formatu. Ki pa je 640x480. Če se ne motim...

Anonimni pravi ...

ne, slika v vga formatu ;)
men tut piše tam da mam fotoaparat 5mp...ampak snema pa z dost slabso kvaliteto =)
to sm ti jst ze cel cajt govoril =)

urosK

Anonimni pravi ...

drgac je pa uno stojalo ozad misleno da gledas tv, ker mas tut to moznost ce tvoj operater to funkcijo podpira-gledanje TVja v zivo. pol si ga das na stojalo, in tut zvocniki so tko da ko ga postavis tak, je vsak na eni strani ozgori^^

Janez Mikec pravi ...

primarna kamera snema s to ločljivostjo, kao DVD kvaliteta čeprav ima 25% slabšo resolucijo kot je DVD pal standard in v bistvu ni DVD format, kot je zapisano, ampak dobro :) Posnetki so še vedno zelo hudi za mobitel :)