20. januar 2009

Kritika: 7 pounds (Will Smith)



Včeraj sem si ogledal novi film svojega najljubšega igralca. Will Smith-a poznamo iz akcijsko-komičnih filmov in seveda po seriji Princ z Bel Air-a. No tokrat se je odločil za dramo. Če bi gledali to v gledališču bi lahko predstavi potem rekli tragedija. Pred nami se odvija zgodba. Film nas ne pričaka z lepim uvodom, ki ga nadaljuje v jedro. Ne. Postavljeni smo v sredino zgodbe. Na trenutke film nima ne repa ne glave, a vam proti koncu postaja vse skupaj jasno. Will Smith je uslušbenec IRS (davčne),ki pomaga ljudem pri različnih problemih in v zameno ne zahteva nič...

Ne bom obnove govoril, ker bi vam potem pokvaril užitek ob gledanju filma. Film je lepo posnet in je vreden ogleda. Konec koncev pa tudi ni nič posebnega. Odločite se sami.


Poglejte si trailer TU



100jko piss out

5 komentarjev:

Ištvan Ferkeš pravi ...

Pol filma sploh nism vedu zaka ga gledam oz. gledu sm ga samo zato ker so mi rekli, da ga morem. Nič nism zastopo, pol se pa začnejo pizdarije ja. Tako da konec koncev dobra vsebina in zanimiv preobrat, sem pa že gledal tudi boljše filme.

8/10

Anonimni pravi ...

jst sm na sred nehal k sm si mislu koji kurac je pa to?!?! xd
pa šou na imdb pogledat zaka se gre, pa sm si reku ajaaa...filma pa nism do konca pogledal =)
drgac je pa dober tut The Pursuit of Happyness od njegovih "novejših filmov".

urosK

Unknown pravi ...

ja zdej se je vrgu v take bol filme. Testira svoje sposobnosti.

Davor pravi ...

on je edina oseba, ki lahko snema vse filme za moje pojme. Od komedije, do akcije do takšne drame... Drgač sn pa jes tud ga gledu v treh delih. Začetek (tečen), sredina (tečna) pol proti koncu mi je blo pa vse jasno in mi je biu kr dober muvi.
Will smith for president ;)

Anonimni pravi ...

edini ki lahko snema vse vrste filmov je pa samo chuck norris veš ;)


urosK