1. januar 2009

Dragi dnevnik #19 - še 6 ur

Dragi Dnevnik!

Pozdrav. Najprej naj ti zaželim Srečno Novo Leto 2009! Ma vsem ostalim sem pa tak že čestital (če pa nisem pa Srečno 2009 tudi vem).



Novo letno ni razlog zakaj ti pišem. Razlog za to je ena in edina odločitev, ki sem jo sprejel ob novem letu. Shujšati! Pa ne tako, da izgubim težo, ker teža pri moških je zelo relativna. Ker ko razmišljam za nazaj sem bil najbolj suh takrat ko sem imel 85kil. Zdaj jih premorem samo 80. Hja vem, da se sliši smešno samo odločitev je padla. IN čez 6 ur ostanem za mesec dni brez: Smokijev, majoneze, kebaba, čevapov, bigmaca, dablčiza, kokakole in hudo bom zmanjšal na alkoholu...

Huh, kr vidim abstinenčno krizo.


100jko piss out

7 komentarjev:

Anja pravi ...

a telovadba ne deluje?

Donch pravi ...

ne, kr je len ;)

Ma, tudi to bo... boma laufala vsak večer ;)

Muci, pomoje bo potrebno malo več kot en mesec, sicer pa kumi čakam, da se polepšaš :D

Unknown pravi ...

polepšam? Če se bom polepšu me bojo vse hotle. Ja ka ti pa je :D:D:D

Donch pravi ...

hehe, ja itak!
To bi pa tut bil problem, da bi te še ktera hotla! Maš prov.

Davor pravi ...

ALO EJ. da te ne bi sanjal. Lahko zacnema s tem sranjem po tvojem rojstnem dnevu. Prvo je potrebno to uredit in pol lahk grema na fitnes. Sem se ze zmenu z goldijem, Vac je pa itq za

Unknown pravi ...

Ja reku sm da bom zmanšu z alkoholom. Ne prekinu. :D

Davor pravi ...

a razumljivo. Opraštam se