26. december 2008

Ena najbolj pametnih stvari, ki...

sem jih naredil je to, da sem v nedeljo 10. junija 2007 začel pisati blog. Mogoče sem ga začel iz najbolj bedastega razloga. Zato ker ga majo vsi drugi. Nekako mi je veselje do branja blogov dal Matija Kolarič, ki na žalost več ne piše bloga. Nekako se mi je zdel, da ma dober humor in da bralcu par trenutkov zanimivega branja. Tako sem se takrat tudi sam hotel potrudit, da moj blog nebi bil kr neki. Hotu sm da je neki posebnega. Tako sem začel s prvo rubriko in tako nadaljeval na videobloganje in zdaj na kao produciranje nekih filmčkov in dalje... ne bom zdej o tem.


Mi je pa zanimivo na trenutke pogledat bloge od njihovega začetka. Kako se je blog začel in kakšen je zdaj. Tako, da se velikokrat vidim kot nek Ivan Cankar. Se spomnite v šoli, ko so nas učil čez kake faze je šou skozi leta - politično kritična, izpovedno itd... No tako se tudi sam včasih počutim, ko preberem svoj blog, prav na smeh mi gre ko preberem svoje prve poste. Jao jao jao.Pa tist občutek, ko da ga pišem že sto let. Je pa zanimivo, do kam me je to pisanje privedlo. Mogoče se moja pismenost ni kaj prida izboljšala, ampak imam občutek, da se je vsaj malo. Postal sem preprosto odvisen, ker me na trenutke prav tišči ker ne vem kaj bi napisal. Dobil sem občutek, da imam obveznost do svojih bralcev. Pa na nek način jo imam. Zdaj so se začela pa dogajati skoraj čudeži. Najprej objave v blogorolo, potem intervju, zdaj sma z Dono dobila svojo rubriko v Anteni in zadnja ter najslajša je nagrada Nokie,ki mi bo dala novo N96. Kr uspešno glede na to, da ne pišem bloga za zaslužek ampak zaradi lastnega veselja. Brez pomote me vse skupaj ne moti.

Kaj je smisel tega posta? Hja niti ne vem. Samo želel sem povedati, da sm zadovoljen ker sem začel pisati blog.

Pa vi? Ste veseli ker ga pišete? IN če ne zakaj ne? Tisti, ki ga ne pišete? Zakaj?


100jko piss out

6 komentarjev:

Donch pravi ...

ja čudno... da bo Dona spet komentirala :)
Zdi se mi nekako podobno, kot si tudi sam opisal. Pretekli posti dajejo nekakšen dokaz, da so me/nas redna objavljanja izoblikovala, pokazala moje/naše dobre vrline in tudi slabosti pisanja/razmišljanja. Seveda je včasih tako, da se premakneš za stopnico gor in nato padeč dve nižje, ampak se izboljšuje!

Zakaj pišem? Hmm... odvisno od posta. Krajše zgodbe, ki zajemajo počutja in javkanja so ponavadi namenjeni samo meni, ostalo pa bralcem. Z upanjem, da se ne bodo obregnili ob vsako besedo, ki bi jo drugačer interpretirali... pa saj veš, vedno obstajajo budale, ki ne morejo zadržati svojih komentarjev.

Ištvan Ferkeš pravi ...

jst menim, da je blog druga najbujša stvar takoj za namazanim kruhom!

Anonimni pravi ...

Ja, vesel sem, ker ne pišem. Ne blogam, ker nimam časa, besednega zaklada in idej. Zato pa bloge berem. Trudim se spremljat svojo listo TOP 5 blogov in to je to. Aja, pa Blogorolo tudi rad prelistam.


Lp

Anonimni pravi ...

Sam men se zdi da so te top 5 blogov večinoma kritični. Ne vem. Mam občutek, da ljudi v sloveniji predvsem zanima kritiziranje...

Anonimni pravi ...

kam bi pa pršli če bi vsi rekli ja kok maš popovn blog?..no vseeno maš pa bolši..in to velik bolši blog kot gospod Ištvan Ferkeš.pa lep pozdrav ;)

Unknown pravi ...

Ni bil plan se hvalit. Men ma pa Ištvan jači blog. Se bol nasmejem :D:D:D

Drugače pa men top 5 po bralcih niso tok všeč. Mogoče od Katarine ostali mi pa niso ne vem ka... k nimajo tem k bi mene neki hudo zanimale...