8. december 2008

Dragi dnevnik #18 in Kritika Briljantine v LJ. (video)

Dragi dnevnik

Bok stari. Long time no see. Pravzaprav se nikol nisma vidla, ker si vedno na drugi strani tega ekrana. Ampak ti vseeno zaupam, da vse kar ti povem ostane med nama. No, ne bodi zdaj siten, sej ti bom povedal kar ti mislim povedat.
Trenutno sedim v dnevni sobi malo zmatran od "treninga" odbojke. Morem priznat, da me je ker malce sram ker sem ugotovil, da sem čisto brez kondicije in da so stvari, ki so včasih ble lahke postale dosti težje. Pa vsi tisti pogovori o fitnesu in plavanju se samo prestavljajo iz meseca v mesec. Hja. Najbolj porazna je bila strategija mene in mojih cimrov, ki smo se odločli, da ta mesec ne pijemo. Kar očitno je, da nam ni uspelo. No večina vas ve, da je v sredo tudi kifl fešta, ki bo verjetno tudi imela katastrofne posledice. Drugače je pa kar kul. Šola gre, dolgčas mi ni samo idej za blog mi je sfalilo zadnje nekaj dni. Danes sem bil poklican za delo statista za neko snemanje in se bom moral obleči za rokerja. Bomo videli kako nam bo to ratalo...

no... tukaj je pa še Kritika Briljantine:



Se opravičujem, če se slika malo trese samo sem sedel čisto odzadi in mel zoom na ful. Tko, da dihat sem moral :D

100jko piss out

17 komentarjev:

Donch pravi ...

tebe hočem... lalala- u-u-u... :)

Tak ko si reko :) točno tak. Mjuzikl je bil DOBER, ampak nič za dol padet... kot naprimer posebni detajli, kot pri naših začetek, ko Luco poje pa te fore... pogrešala sem stvari pri kterih bi rekla: O FAK, O waw, Kak so se pa tega spomnli!

Donch pravi ...

čeprov tle na kameri čist bol kul zgleda kot pa v živo. Dvorana res nekak ni pasala za tako stvar... preveč je blo vse oddaljeno, pa nisi se nekak mogo vživet.

Anja pravi ...

tebe hočm met xD u-u-u
lol:D ok prevodi so res...lol :D
Ka si posneu slučajn Beauty school drop-out? me ful zanima, kak so tist nrdil xD
Tista Sandy mi ma nek znan glas...hmm...Danny pa ful dobr poje :D
Band se mi pa zdi, da je biu naš boljši :D

Vid. pravi ...

mi smo najboljši la-la-la *prepeva tune iz we go together*

Unknown pravi ...

Mah pogrešal sm hojo, ko da majo kole v riti. Tle so sploh gimnazijci rastural. :D
Že po tem se je vidlo, da ne znajo igrat. :D

Jacob pravi ...

nekaj stvari... :D prvo kot prvo ne gre za profesionalne igralce, vsaj po večini niti ne za pevce, ampak so to naturščki iz šentjakoba...

predstava res da traja dve leti že, ampak priprave za tole so trajale od letos poleti, res pa da je večina stvari uporabljena iz šentjakobskih predstav

besedila so odlično prevedena in roza je super opravil svoje delo... če bi bila stvar boljš odpeta, bi blo manj moteče... ampak vsekakor pozdravljam slovenska besedila v mjuziklu na slovenskih tleh...

drugače se pa strnijam, brez presežka, ampak povsem korektno... premalo za ta denar in halo tivoli...

Goldy pravi ...

ampak 25 eur, dobro ka js nism dau tega dnara :) hahahah :D

pa slovenski jezik, tut katastraofa :) raketa hahahha :)

Anonimni pravi ...

Še moje mnenje: Večinoma se strinjam z Dono - dober mjuzikl, ampak ne za dol past. Po moje so k temu pripomogli neprimerna dvorana, slabo ozvočenje ... Najbolj so me razočarala slovenska besedila.
Pa seveda nekulturn folk, ki zamudi 20min na predstavo potem pa pred tabo stoji in trdi, da se ne bo premaknil, ker se pač nima kam vsesti.
Verjetno bi predstava pustila čisto drugačen vtis, če bi jo igrali v Cankarjevem domu npr.

Tanja

Unknown pravi ...

Seveda vsi se z dono strinjajo ko pove isto ko jst. :D:D:D

Hja. Določen parček je meu srečo ker je dona poleg mene sedela. Ker jst sm biu že pri volji za verbalni spopad.

Anonimni pravi ...

Kdo je Danny-a igral?

Elena pravi ...

Bi se strinjala s teboj.. Glede mjuzikla.



Dober blog (:

Unknown pravi ...

Anonimni Dennyja je igral John Travolta :D:D:D:D

Drugače pa hvala Elena. :D

Donch pravi ...

itak,da se vsi strinjajo z mano, če mam pa prov :)
Ti si pa itak moj privesek ;) =***

Donch pravi ...

Callisto, tokrat se nekak ne morem strinjat s tabo. Še vedno sem za pesmi v originalu, ker vse nekak zgubi svoj čar, pa tut sami prevodi nekateri so mi bli prov TUMASTI! :)
To, da niso prov igralci nisem vedla, tut to ne, da se pripravljajo kao samo od poletja... samo je bilo rečeno, da se 2 leti pripravljajo... je bla to samo zanka, da bi jih bolj povzdignili??? Potem so zajebal, ker smo "navadni smrtniki" pričakoval zlo več od povprečne igre.
Pa roko na srce... koreografije, kljub temu, da jih je nardila zelo odlikovana Mojca Horvat niso neki za dol padet!

Anonimni pravi ...

stojko, strinjamo se z Dono, ampak še vedno tvoj blog komentiramo, čeprov ma ona tut prispevek o Briljantini (da ti mal ego nazaj dvignem) :D

drgač pa Dannya igra Luka Markus Štajer...

Donch pravi ...

ma, res ste bedni :P

Drax pravi ...

Naše plesne točke so ble boljše :D.
Maša in Željka so ble zakon.