11. december 2008

Anketa: Kičasti?

No že nekaj časa razmišljam, da bi spremenil svoj blog. Da bi ga dal v drugo barvo. Da bi zamenjal naslov, da bi dal v nekaj novega. No anketa je bla tokrat o drugi stvari. Zanimalo me je če je moj blog prekičast. Sicer imam en problem. Dizajn mojega bloga je narejen tako, da se prilagodi katerikoli širini ekrana. Zato jst mnogokrat ne vem kako veliko slikico lahko dam na blog, glede na vaše ekrane. Za enkrat ga poskušam prilagoditi rezoluciji 1280x1024.

No očitno je kul ker je anketa povedala:

Ja, prevelike slike, preveč vsega...
8 (13%)
Ma ja. Predolgo se nalaga pa to
9 (15%)
Pa niti me ne moti nič...
21 (36%)
Ma neeee super je...
20 (34%)


Sicer jih je neki takih, ki jih moti velikost slik in to. Za te priporočam da si date na večjo rezolucijo ekrana. Ali pa vsaj ctrl+miškin gumb za nazaj.
Tko, da za enkrat ne bom spreminjal ničesar in nekaj časa iskal še pravi dizajn. Bom pa spremenil enkrat.

100jko piss out


p.s. Sicer vem da tale post nima nobenega pomena za vas bralce. Ampak sem nekaj moral objavit.

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

Tvoj blog je zakon (H)


Lp, Elena.

Unknown pravi ...

najlepša hvala...