15. december 2008

(77. deu) O svem in vsem: Patetični ljudje



Danes bi govoril o določenem problemu, ki ga doživljam. Na primer jst sm človek, ki se dost rad zeza s kolegi. V naši družbi se velikokrat radi delamo norca drug z drugega. Seveda čisto nedolžno in brez namena, da bi koga prizadeli. Ampak ste kdaj doživeli, da se vam kateri "kolega" smili? Jst osebno ne morem osebi, ki se meni smili reči nič. Pa to ne govorim o teh zajebancijah. Pač govorim o trenutkih, ko se zadržiš komentarja. Ko veš, da če mu kej rečeš ga bo prizadelo in boš situacijo samo poslabšal. Ali pa primeri, ko te ravno ta oseba podjebava... osebno se kljub temu ne morem pripraviti do tega, da bi tej osebi kaj povedal. Hja ne vem....

Sicer se pa vsake tolko časa zgodi kaj takega, da te usoda udari po glavi. Da ti čisto spremeni mnenje o človeku in ti več ne da razloga, da bi se ti le ta smilil. Govorim nasplošno.

Sicer ne vem če me je kdorkoli razumel, ampak boste kmalu videli o čemu govorim. Od zdaj naprej ne šparam nobenga...

100jko piss out


p.s. komi čakam bl00dov prispevek novega 3kota. :D

9 komentarjev:

Davor pravi ...

stari ka se meni zdi ali ti si vsaki dan bolj podoben emotu :D :D :D

en link za emote :D

http://www.totallyupyours.com/4916e92c3fef0-some_emo_girl_needs_serious_help.html

bloodi pravi ...

prov maš neč šparat men se noben ne smili:D jebemu matr niste se vsi rodil lepi zaka bi šparo:D

Anonimni pravi ...

no ja, očitno te2 ozgori nista najbol razumela =)


urosK

Unknown pravi ...

Uroš vidim ja. :D

Em... DD tist link sm pa že vidu. Nočem niti pomislt ga še enkrat kliknt.
fuuuuuuuuuj

Davor pravi ...

meni je pa link osebno super. In nej si reže žile pička ji materina. Naj vsi emoti, ko jes prdnem, pocrkajo.

Davor pravi ...

p.s če beres malo spodnje komentarje na linku mi je en najjači.

''I came''
comment by Anon | November 10, 2008 | 3:37 pm


''i came twice''
comment by anon | November 10, 2008 | 3:49 pm


hahah najjači komentar v mojem življenju. Pa sn jih res dost vidu

Davor pravi ...

p.p.s. medtem ko berem sem naleteu še na enega...

omfg :D

''anyone came three times? i did.''
comment by Willy Wanka | November 11, 2008 | 12:15 am

Unknown pravi ...

you are SICK!!!

Davor pravi ...

yeahhh and i like it :D