18. december 2008

100jko in Dona bosta del Antene


No naslov pove veliko. Pred nekaj dnevi sem dobil mail iz uredništva Antene, če sma z Dono zainteresirana za sodelovanje z časnikom Antena.



Podrobnosti našega sodelovanja mi niso še čisto jasne, kar pa me ne ustavi, da grem jutri na sestanek. Z Dono naj bi imela prosto izbiro tem in vsega. Tako, da se že kar veselim jutrišnjega dne, da izvem vse podrobnosti.


100jko piss out


p.s. Da me zdej vidi moja prof. slovenščine... jao jao

8 komentarjev:

Goldy pravi ...

slovenština na vrhuncu :)

Ištvan Ferkeš pravi ...

slovenija lepa moja doma

Unknown pravi ...

Peč danes ne Burek dela ne...

Anonimni pravi ...

kak bi reku šoptar iz veleja, ko ga ni v fastfoodu:

pridem nenadoma. :)

Davor pravi ...

zakaj ste tako ne sramani do mene?

Unknown pravi ...

hahaha...

To morm unim2 iz veleja dat za prebrat...

Anonimni pravi ...

in Itali dis pozišon NO :D:D:D
hahahahaha


Tea

Anonimni pravi ...

xD una2 iz velenja to vesta ;)

in italy this position NO! xD hahhaha

urosK