16. november 2008

(75. deu) O svem in vsem: Britje

Tako. Kot je svetovno znano, se večina svetovnega prebivalstva brije (če ne štejemo držav tretjega sveta). Mnogi imajo puhek, drugi imajo pravo moško brado. Kak pa kje pa zakaj se ženske brijejo ne bom danes govoril, čeprav ne vem zakaj se ne na krogec :D. Kakorkoli. Jst sm postal preprosto navdušen na svoje zadnje odkritje. Pač mam tako glupo brado. Dost močne dlake, ki se rade tudi kdaj pa kdaj vrastejo. Poleg vsega dobrega pa imam še dost občutljivo kožo, pa da ne omenjam mam tud feštiš na gladkost. Tak, da ko se brijem, hočem da je gladko kok se da. Kot večina moških sem sprobal različna sredstva. Za rojstni dan sem dobil za okoli 35.000 sit vredn brivski aparat, ki ga moja koža tko prenese kot da bi se bril s šmirgl papirjem. AUČ! Vse tiste britvice z 4mi rezili so zame preveč, hja, ozke in me zato potem cukajo, če imam malo daljšo bradico. Tako, da sem do zdaj prisegal na gillette mach 3 s tremi rezili. Tudi "wilkinks" al ka je že ni slab samo mu manjka tista spužvica pod rezili, ki olajša britje.
Zdaj uporabljam gillette mach 3 POWER. Edina razlika med powerom in ne powerom je to, da se power trese in je na baterije. Vem, tudi sam sem mislil, da je vse to en vlki larifari. Kaj kurca ti to tresenje lahko pomaga. Moram priznat, da je samo britvico držati v roki medtem ko se trese prav malo bedasto. Imaš na začetku občutek, ko da imaš v roki mravljince. Samo se na to dokaj hitro navadiš. Razlika pa je, verjeli ali ne, opazna. Hja če primerjamo ceno ugotovimo, da je power dražji kakšne 2-3 eu. Samo ogrodje tako ali tako kupiš samo enkrat. Britvice pa grejo gor tako ali tako vse. Ali za power (oranžne) ali ne-power (rdeče in črne). Osebno priporoča, da zapravite te dva evra več. Če vam pa ne paše tresenje imate pa vedno on/off gumbek.




Veliko veselja pri britju.
100jko piss out



p.s. Me pa zanima, če niso to vibriranje naredil zato, da se prikupijo ženskam? hmmm. Da nam ne bojo nakoncu krale britvic samo za britje (mean nasmeh).

6 komentarjev:

Anonimni pravi ...

lol :D ..sam da je "tapravo", ne :D

Donch pravi ...

vtakni si ta krogec nekam :D:D:D:D

Unknown pravi ...

hehe... v nos?

Unknown pravi ...

hehe... v nos?

Goldy pravi ...

js mam iste probleme sam k men nč ne pomaga pa mam tega kurca k ma vibracije tut neč to ne hasne edin mašinca za lase, čist na minimum brez nastavkov pa kuk gre gre :)

Davor pravi ...

pri britju je največja fora da se mores 2x brit. Prvo obriješ glavno in pol podbriješ. Prvo gres za dol in pol v drugo za gor. Samo kom se to da delat :D