16. september 2008

Dragi Dnevnik #18 (prelomnica)

Dragi dnevnik bok!

Ja hvala enako stari. Mah tokrat ti pišem bolj od dolgčasa kot pa iz same potrebe. Ja sorry no! Bom naslednič si kr nek razlog zmislu, da bo tvoja vzvišenost vesela. Pust me, da povem ka mam NO!
Danes zadnji dan (menda) delam v MC Brežice. Aja? Nism povedu. No... začetk tega mesca sm začel delat v Mc Brežice in danes verjetno zadnjič. Saj vseeno. Razlog naj bi bil moj izlet v Budinpešto in potem že načrti za selitev v Ljubljano. No današnjo-jutrišnji dan je nekakšna prelomnica v moju toku življenja. Hja ju3 ob 5ih zjutraj izvem, če sem (končno) uspešno končal to kurčevo maturo. Ker če jo nisem grem (samo) delat v Ljubljano. Če pa sem jo, kar upam da sem, grem pa v račjo ljubljano Študirat. KR študent bom. No... držte vsi pesti danes z menoj in upajte, da naslednji post bo zelo vesel.

Vedno vaš 100jkič

2 komentarja:

Ištvan Ferkeš pravi ...

i wish you luck ...

Goldy pravi ...

fukno boš, ko vedno :)