4. avgust 2008

Dragi dnevnik #17 (strah pred starši)



Dragi dnevnik!

Zdravo stari. Že dougo nisma udarila enega dialoga. Kar pogrešam te že malo. Kot veš vedno prihajam k tebi z razlogom. Včasih pametnim, večinoma glupim toda tokrat je malo drugače. Morem priznati, da me je strah. Starši so mi pred 2mi leti kupili avto. Izbira je bila teška. Na eni strani modri Clio z vso notranjo opremo, digitalno klimo, 5mi zračnimi blazinami in še in še. Ko je na drugi strani rdeč alfaromeo z okoli 160 konji, brez strehe, športni sedeži in z mega kul lepim volanom, pravzaprav vse kar si moški poželi. Samo neeeeeeee. Clio je bol varen, bolj počasen bolj družinski bla bla bla... Sedaj sem začel sumiti v njihove namene. Pomoje me želijo preprosto ubiti. Saj tist, ki ste se je vozili z mojim "klijičem" takrat ko je biu še "nov" ve kake gume so bile na njem. Pa tudi klio je daleč od počasnega avta. Tko da kombinacija hitrosti in dobrih gum ni neka VARNA KOMBINACIJA!

No zdej so mi kupili modrega skuterja. Kot večina ve, je skuter najbolj nevareno in nestabilno motorno kolo kar jih je moč kupit. Tko, da sem zdej v resničnih dvomih in v resnem strahu pred družino! Dragi Dnevnik. Misliš, da me hočejo res ubiti? Ali je kaj drugega? Koga? Ti si glup! Ne more bit to. Hja je pa res kaj misliš, ja! Mogoče ampak res mogoče jima je pa bolj všeč modra barva in zato taki nakupi... hmmmmmm.... upam, da ne bojo vidli kje kake modre puške kr pol sm res gotof!

piss out Dragi dnevnik!

3 komentarji:

Anonimni pravi ...

Sej boš preživela dej ... ne boj se zaradi skuterja.

Unknown pravi ...

hehe. Men je vsaka stvar, ki je hudo pod svojo ceno sumljiva. Tak je tud s tem skuterjem.

Donch pravi ...

de de 100jko ne pretiravi :) čist fajn se je furat z njim :)