24. julij 2008

TT: Pivo

"Gospa natakrca! Kuga? Veste kwa? Djte raje pira dva pira dva." Prav tako kot je to pesem prepeval Adi Smolar je trenutno stanje v Sloveniji. Imamo dva kvalitetna piva. Vsi ju poznate, večna tekmeca v očeh množice- UNION IN LAŠKO. Star sem le 20 let a imam kar nekaj izkušenj z obema grenčicama. Sem iz Štajerske in tam je bilo Laško glavno pivo. Še kot natakar sem vedno, ko mi je kdo rekel, da mu dam pivo, prinesel Laško. Za Uniona je mogel posebej reči. Toda s časom se stvari spreminjajo in prav tako je s pivom. Pri nas je nekako veljalo, da se ga nikoli ne greš napiti z Laškim, kajti te naslednji dan čaka katastrofičen tiger/maček/krokodil, po drugi strani pa če hočeš okusiti pravo pivo nihče ne pomisli na rdečo barvo.
Moja osebna ugotovitev je, da je Laško pivo začelo močno izgubljati na popularnosti tudi tukaj na Štajerski strani, saj je kvaliteta le tega začela upadati. Kako je drugačen? Zakaj je slabši? Ne vem. Mogoče smo se ga samo naveličali, mogoče je res izgubil na kvaliteti, mogoče je pa tudi, da se je moj okus spremenil.

Samo še to. Ni ga boljšega občutka, ko si izmučen, prepoten in s suhimi usti, prijeti to prelepo rdečo steklenico in si dati duška. Nič, grem na pivo.


100jko piss out

8 komentarjev:

Anonimni pravi ...

mah..jas bom kar ostal na zelenemu..

Anonimni pravi ...

od kdaj pa ti tako veselo po pivu drapas? ;P

bo kr rdeca nasa barva ;)

Unknown pravi ...

Poglej 2 posta nižje pa ti bo takoj jasno. :D

Davor pravi ...

Edino zadnji dober stavek je bil zadnji stavek v postu :D Bravo naši. Pridružim ti se ;)

Ištvan Ferkeš pravi ...

al čez Bizelčana ga pa ni pubje, pa je lahko rdeč al pa zelen ... :D

Anonimni pravi ...

to vem...sam si zmeri bol namigovau na thor-vodko... ;P

Goldy pravi ...

bravo stojko da si ti tut pogruntu da je laško u kurcu, včas je biu res velik bolši od uniona, zdej je pa pač obratno, in to tut trgovski potniki za laško priznavajo, da je pivo drgačno, slabše in u kurcu ;)

go go union!

Unknown pravi ...

Heh... se ne druga sam rdeča barva mi je tabolš. =D

Aja... Thor-vodka je izven mode... zde mam že druge stvari raj... =D