14. julij 2008

Rezultati moje mature (drugič)

Zopet me svet ne mara. Letos v nasprotju z lani sm imel zelo slab občutek glede vsega. Skoraj pri vsakem predmetu sm biu v dvomih če bom naredu. In na koncu se je izkazalo, da sem naredil vse predmete lepo v mejah normale in mi je pri SLOvenščini sfalil en faking procent. Neverjetno. Očitno bo treba spet v Lj na reklamacijo...

6 komentarjev:

Davor pravi ...

aaa care...TOMI deli:D vsaj neki ;) vidimo se v ljubljani praviš ?:D
hehe
To bos se naredu i akcija

Anonimni pravi ...

vazno da si matematko naredu xD

urosK

Donch pravi ...

jebemtibogapofukanga, če ti neojo najdl tega 0,6%

Anonimni pravi ...

ne bojo...ne da ti ne prvoscim, sam ne bos prvi k so mu zavrnli ugovor..

drgac pa srecno

Anonimni pravi ...

em pomoje tut da ne :S
ker je letos prvic da ce si med oceno dajo avtomatsko tretjega ocenjevalca da pregleda...
nism si js zmislu, raso reku. sam bi ti lahko dal ker teb se gre da nardis maturo ;)

urosK

Unknown pravi ...

Hehe... jst bom sam to reku. Mene kema. Upam da tud pr ocenah. Se ne druga sam mam pun kurac te mature...