16. junij 2008

Črno belo v barvah



Priloga: (Murat in Jose - neki ne štima)

Vidu sm tud nasmehe na obrazih, sam ti nasmehi niso pristni,
ker obrazi so neiskreni in zavistni
vprašam kje je poštenje? a to nobenga ne zanima?
v odgovor sam tišina, tuki neki ne štima
zakaj sm zgubu zaupanje kerga včasih sm mel
zakaj vsak k se mi smeje ni nujn da je vesel k me vid
zakaj ne upajo pogledat v očli
zakaj mi govorijo o stvareh katerih sploh ni
zakaj se bojimo in zakaj skoz bežimo
v svet kerga sami si nardimo
v kerem nam ugaja pa čeprav sam za kratk čas traja
pol pa nazaj v realnost se spet zbudimo
zakaj sploh živimo, kaj je tist za čemr vsi stremimo
kaj sploh dosežt si želimo? zdej razmišlam
in kdo je tist k mi bo odgovore pokazu,
ker vprašanj je velik a nisi opazu?

Danes se tudi sam sprašujem. Vprašanja na katera ne znam odgovorov, na vprašanje, ki nimajo odgovorov, na vprašanja, ki včasih to tudi niso ampak počasi postajajo le žalostno dejstvo. Zdaj sedim. Sedim sam, sedim v temi, sedim sam s svojimi mislimi. Moja temna tiha soba je polna spominov preteklosti. Vsak predmet na katerem se ustavi moje oko povzroči manjšo verižno reakcijo, ki pripelje do novih misli, idej, sanj. Tako blazina, ki leži na postelji postane vroč prizor objemanja dveh teles. Postane manjši simbol ljubezni, ki se je razvijala v mojem srcu. Bleščeča svetloba mojega ekrana postane simbol prijateljstava, teh močnih vezi, ki so se pletle za to mrzlo elektronsko napravo. Kar naenkrat začutim mrzlico, ki me preleti po celem telesu. Ostanem brez diha, le tihi zven zraka, ki je zapustil moja prsa. Včasih si predstavljam da me je z vsakim izdihom manj. Manj me je, manj imam moči s katero se prebijam skozi svet ovir. Ni se vedno lahko prebit skozi vse te ljudi, ki ti želijo neuspeha, ki so zahrbtni in nevoščljivi. In kar je najhuje vidim sebe v njih. Se ta tema iz teh ljudi resnično seli vame? Me dela hinavskega ali se le sam prilagajam svetu, ki to od nas zahteva? Zakaj ljudje ne moremo biti iskreni do sebe in do drugih, zakaj si ne upamo pogledat v oči in zakaj nam zmankuje življenske moči? zdej razmišlam...


100jko piss out

13 komentarjev:

Anonimni pravi ...

ja ki si pa zde navdih dubo, da si kej takga spisu:P??

ne vem glih kaka je povezava med slikco pa tekstom?

Unknown pravi ...

Ma slika je bla avtorsko zaščitena pa so mi jo scenzoriral. Sm drugo dau...

Anonimni očitno me poznaš... tko da bi blo lepo, da vem kdo si...

Anonimni pravi ...

zaka je bla pa češka slikca?:P

Unknown pravi ...

zat kr je to kao cenzura. PA pač v češčini piše... jao no...

Anonimni pravi ...

hahahhahhaha xD
očitno ti je ratal :P =)))))

p.s.: sploh bral nism...sm vedu ka je..tkoj ko sm naslov vidu xD (pač poznam ozadje tega posta =))


urosK

Unknown pravi ...

jst ne vem ka je teb smešno te. Pač sm sprostiu svoje misli, svoja čustva skozi moč pisane besede.


(omg wrf?)

Donch pravi ...

opaaaaaaaaaa pa si le dokazal, da se tui ti znaš izražat... lepo si napisau, res presenetljivo :****

Davor pravi ...

kr fakin neki stojko. Igla se drgač piči v roko ne pa v koleno....

Anonimni pravi ...

de se ne pominaj mrkić pa dej raj enga čiza:P

Davor pravi ...

bale k meni! ;) Bomo dali dablčiza :P

Donch pravi ...

De davor samo nehi :) Odlično je napisu pa konc! Res, da mu tako izražanje ne pristaja, samo je pa napisu :)

Davor pravi ...

prej bi mu verjel da bi bruhnu pa to napisu SLUČAAAJNO. Ne pa to... Sigurno mu je seka narekovala :D

Unknown pravi ...

hahaha. Pač sm hotu ženi dokazat da lahko vsak tak pederajsast post napiše...