26. junij 2008

(66.deu) OSIV: Dougčas...


Tako. Že nekaj časa nisem pisal tele svoje rubrike. Pravzaprav je glavni razlog, da sem se je danes lotil ravno naslov te rubrike. Situacija je taka. Sediš doma. Vročina te ubija, čeprav klima dela, komarji te pikajo kljub temu, da si namazan z anti-komar mazili in ko ne bi bilo to dovolj ti crkne računalnik na katerem imaš filme, ki bi ti vsaj koliko toliko oblažili tole bolezen imenovano Dougčas.
Samo sedaj se resnično vprašam. Kaj za vraga naj človek v takih trenutkih počne? Nič na tv, nič kolegov, ki bi šli vn, nič računalnika. Človek preprosto lahko umre in dragi moji, jaz umiram. In imam rešitev. Odločil sem se, da bom napisal tale post. Razlog je to, da ker ob mojem dougčasu neprestano preletavam spisek blogov. Kar pa me naredi malo jeznega ker med 2minutnim intervalom klikanja iz enega linka na drugi se prav nič veliko ne spremeni. Tako, da bo vsaj kakšen bedak kot sm jaz naletel na moj blog in si zapravil par sekund z branjem tega bedastega posta...

100jko piss out

3 komentarji:

Davor pravi ...

zdej lahko že vsaki, ki ima 5sec napiše blesevi post:D

Unknown pravi ...

kA Sm JsT vSAk?

Uroš pravi ...

aj jaj blokarji! če ma kdu dan, ka ne ve kam bi ga zapravo, lahko prije v trsje na bizeljsko. dela dost. vljudno vabljeni :D