5. maj 2008

Anketa: Lizanje?

Jst se že ne mislim tko nisko spustit...
2 (2%)
Hja probal bi, sam ni blo še prilike...
8 (8%)
Sm že biu tam dol, pa se mi niti mal ni dopadlo...
1 (1%)
Lizu ko liziko... men ni nič nagravžn
19 (19%)
Ženske (kliknite ta odgovor)
67 (69%)


Votes so far: 97
Poll closed

Sicer glede na starostno piramido ljudi ki bere moj blog teško verjamem, da je kar 62% moških že biu tam "v dolini" =D. Drgač pa drage ženske samo da vas še čujem, da MI MOŠKI mislimo SAMO na SEBE.

100jko piss out

5 komentarjev:

Jacob pravi ...

ne morem verjet, da jst prvi kometiram tole anketo :-D

ah ja... been there, done that, and I was supergood :-D

Unknown pravi ...

Sory callisto sam tebe sm pa tud jst zadni pričakval komentirat to. Gej, ki se hvali kak dobr liže... =D Kam gre ta svet. No sicer se pa tud jst hvalim da dobr fafam pa če prav nism nikol. =P

Jacob pravi ...

lol... ti nisi... jaz pa sem pa ne samo fafal tudi lizal... :-) samtakrat še nisem vedu da sem gay :-) lol ... in zarad tega gotovo nisem postal, ker sem užival :-) no zdej ne vem če bi :-)

Unknown pravi ...

Heh. Ma ta gejevska logika. Kak ti lahko nekaj v preteklosti paše, potem pa zaradi odločitve v prihodnosti to neha pasat.

Pomoje je biti kej ko vegetarjanc. Neki časa je meso, pol se pa odloči, da to ni več dobro in neha. Je meso kr na enkrat bljak.

Jacob pravi ...

reku sem verjetno... ampak ne bo prilike... no tud če bo je ne bi izkoristu...

a nisi slišal, da se ljudje spreminjamo...

verjetno tudi tebi kakšna hrana ni bila dobra ko si bil mali, zdaj pa jo obožuješ ali pa obratno...