7. april 2008

(64. deu) OSIV: "Murfijevi Zakoni" mojega življenja...

Nekaj časa nazaj, ko smo še debatirali o verovanju v bogove sem jaz zapisal nekaj malega o gospodu "Murfiju", ki je napisal tist znan rek: "Kruh z mize pade vedno na namazano stran!" No, mene so njegovi zakoni preprosto zasuli v vseh sitacijah. Naj jih nakaj naštejem:

1. Nj začnem z osnovo. Kruh vedno pade na namazano stran. Pri meni ne gre čisto tako. Pri meni pade na tla. Pogledam. Si mislim huh mam srečo k ni tepiha vsrau. Se prepognem, da ga poberem in med tem ko se ravnam ruknem nož (k je poun namaza), ki pa sevede vserje tepih. Ko pobiram nož ruknem kruh. In tokrat nimam tok sreče.

2. Od kar pice vozim so se vse ulice na svetu spremenile. Če iščem ULICA 13 bojo hišne številke šle nekako tako. 1,3,5,7,9,11, 11a, 12, hiša brez številka, hiša brez številke, 34c. Se vstavim ker mi nič jasno. Grem nazaj potrkam na vrata kjer naj bi bila ta 13ka, pa mi odpre model, ki me gleda koda sm z lune padu. Reče ja nevem, ki je to. Jst se ko budala vsedem nazaj v avto, ko s sosedne bajte prteče baba pa kriče alo mali a si malo fulal. To je 13ka. PA BABA GLUPA KAK LAHKO JST FULAM ČE NIMATE NA BAJTI CIFRE.

3. Pri pokru. Če na enem turnirju dobim poker (zloooooooo vlka redkost) me bo takoj na naslednem en skreku s pokrom. Res bi me čudlo če ne...

4. Pri ženskah. Sicer je že logično, da takoj, ko dobiš punco začnejo priložnosti, da bi varu kr številčit. Samo halo. V haciendi ni neke hude izbire (brez zamere) ampak, da te pa neka htvatica kr vstavi tam (dobra bla) pa ti reče če se lahko z njimi slikaš pa se pol kr neče če pominat je pa že nesramno! Sj nimam nič proti. Samo tko k da bi me bog jebal v glavo.

5. Heh. Moj problem je, da v 80% primerov, ko kdo slika sm nepobrit. Pas matr. Ki je fotkič ko sm pobrit. =P

6. Zakaj morejo v trgovinah manjkajo modeli ravno mojih številk šulnov? Naklučje? Kok ljudi ma pa tako taco k jst? Pas matr...

7. Zakaj računalnik šteka sam takrat, ko se mi najbolj mudi?

8. Zakaj je na cesti vedno pred traktorom invalidna ženska, ki se ne upa prehitet pa čeprav ma poršeja?

9. Statistika pravi, da je velik več moških, ki naredijo pizdarije na cesti. Logočno. Če se je treba umikat vse glupim babam, ki nevejo kdo ma prednost. (sorry dekleta sam je res)

10. Zakaj vedno, ko kličem za smer se mi vedno javi ženska, ki še sama ne ve kak do doma pridet?

To je samo nekaj takih katere mi grejo po glavi zadne čase... greh.

100jko piss out


11. (ta je malo nesramna) Zakaj vedno fuknejo iz stanovanja tiste pri katerih jst spim? hahahhahahahahhahahahah. (nism si mogu pomagat)

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

Ta zadna je pa huda ja :D:D:D

Ištvan Ferkeš pravi ...

sam res je tak, ki je spal 100jko, tam so bli problemi :D samo z to razliko, da so nas sosedje pa policaji kolko tolko navadli, gnar nam pa tud ni prestavljal tak problem :))) (kao)