20. februar 2008

Blebetavi avto se je zopet pripeljal pred naše oči...

Se še spomnete tistega črnega avta, ki je imel eno rdečo lučko na sredi? Oglašal se je na ime Kit, za njegovim volanom je pa takrat sedel (takrat mlad) David Hasselhoff. Serijo je verjetno videl vsak od nas. Najbolj je dotaknila na avte vtrgane moške... Serija se je nažalost tudi končala. Če se ne motim so na koncu Kit-a rastavili in David je šou v pokoj.


Toda... Pred nami je druga tura "blebetavega avtomobilčka". Trenutno je zunaj samo pilot sezone, ki nam pove vse kar bi morali o tej serije vedeti.
"Nori profesor izumi mega satelit in mega avto. Profesorja poskušajo ubiti. Ker ga prej rukne kap poskušajo zlobneži ujeti njegovo sexy hčerko. Na pomoč priskoči avto, ki jo reši. Skupaj poiščeta bivšega vojaškega komandosa..." Avto je še bolši, še lepši, še hitrejši... in popravici povedano me malo spominja na Terminator 2. Prva epizoda mi deluje zelo lepo narejena, polna efektov in vsega. Upam, da to ne bo ena mnogih serij, ki ne bo doživela niti konca prve sezone.

Trajler:


100jko piss out

p.s. Sm pozabu oment, da nastopa dost dobrih pičk. U u pa še tista policajka je lejsba. I LAJK!

7 komentarjev:

Ištvan Ferkeš pravi ...

itaq mustang cobra ... vum vuuum

Davor pravi ...

ta mustang mi je pa prelep :drool

am am baje da David Hasselhoff tud igra noter. Voice od afta pa je od Val Kilmera.

Unknown pravi ...

Jep stari david je tui prisoten. Sicer v prvi seriji ga srečamo za 10s ampak... čakajmo drugi del...

Davor pravi ...

pa tak.. Za pogledat bo. Ni tak slabo . Mogoče malo manj tehnike je v aftu drgač pa ok..:D
Davida pa nisn vidu noter:s Mogoče v drugem delu??!!

Unknown pravi ...

Ka si ti čorav? Ne vem ka si ti gledu. Tam na pokopališču ko sta? Jao DD.

Davor pravi ...

ja res je. Nisn pogledu zadnjih 15min k se mi je šiht končau tak da sem zdej vjutro pogledu. :P

Unknown pravi ...

Ti si mi legenda. Res si mi legenda. =D

Sam je pa fora res. Da se pojavi sam zadnih 15min. =P