25. januar 2008

(61. deu) OSIV: Zakaj se bojimo kamere?


Evo, da spravim spet malo svojo rubriko v zagon.
Vprašanje, ki me daje od kar mam kamero je: Zakaj se bojimo kamere?

Se ljudje bojimo vidit samega sebe čez oči drugih? Nas naš glas nervira? Nas naš izgled nervira? Nas naš odnos do sveta okoli sebe nervira? Zakaj sami sebe nerviramo? Zakaj? KER SMO BEDNI!!!
Sam sem se z začetkom mojih videobloganj odloču, da bom izgubil ta strah. In sem ga. Vem, da je nastalo en kup glupih filmčkov samo vseen. Vredno je blo. Ni tko lahko se vsedet pred kamero in vedet, da imaš samo en poskus, da nekaj poveš. Svoje videobloge sm snemal v eno, brez ponavljanj. Kar bo pač bo... in je bilo.

In kaj sm ugotovil? V čemu je problem? Preprosto. Ljudje niso dovolj samozavestni. Zdaj bojo nekateri rekli, da sej so samozavestni. Hja ni teško bit samozavesten v nečem v čemu si dober. Kaj pa samozavest v življenju? Biti zadovoljen sam s seboj? Se pogledat v ogledalo in si rečt: "Pa sej sm vredu!".

Tak, da bi prosu ljudi, ki menijo, da sem JAZ PREVEČ samozavesten, da sem preveč samovšečen in da sem preveč egoističen. Prosim prvo sebe poglejte. Mogoče ste vi tisti, ki vam to manjka. Ne pa, da mam jst tega preveč.

Think about it!
100jko piss out

2 komentarja:

bloodi pravi ...

Sej to je dobro da je človek samozaveten, samo ti si še bindek zraven tak da pol pride sfukana mešanca ven tak da je kr problem:D

Unknown pravi ...

Ah. Ka sm kdaj reku, da je z mano vse uredu. Pač če si bindek si bindek. Ampak pol bod bindek kot se za bindeka spodobi.
(niam pojma ka sm zdj s tem hotu povedat)