6. november 2007

Dragi dnevnik #4

Pozdravljen Dragi dnevnik! Danes ti ne bom nič težil, niti govoril kaj sm kaj delal zadnje čase. Danes ti bom samo pokazal nekaj t.i. "umetnin", ki sem jih naredil skozi čas. To so predvsem bannerji ali pa podpisi. Čisto tako.




Podpis za en forum za eno igrico...


Tole sm delu... ej niam pojma zakaj. Sam mi je pa ful všeč...


Za eno igrico za forum/clan...


Podpis za forum...


Ugante kaj... podpis za eno igrico na formu...


Tole je bla uvodna stran našega clana v eni igrici. (ja ja g33k sm)


Ta avatar sm naredu za natečaj, ki je potekal na računalniških novicah...


Tuki sm se pa šele učil delat gif file.



Kao neki smajli... =D


To je to dragi dnevnik. Papa


100jko piss out!

3 komentarji:

Anonimni pravi ...

dobro ti to obvladaš ;) un kao nek smajlič je dobr :)
js znam sam kei v slikarji poštimat, jap ^^

Unknown pravi ...

hehe dj nehi s takimi. Sicer hvala k me braniš. Ampak to so take boge osnove da glava peče. Je treba idejo met da kj narediš...

Anonimni pravi ...

ta 4. je dobr =)