14. oktober 2007

Vikend in cela zadeva

Jst mam vsega dost...Od kar sm biu v Mb-ju sm pod stresom. Kam kol pridem me vlečejo v probleme. Tak da sm danes čisto brez energije in vsega da bi karkoli napisu ali pa povedu. Vse kar lahko povem je. SFUKAN SM! Pa sm do 17.00 spau.
Glava me boli, želodec me boli, nism mogu na paintball, in ceu sm oglodan (zahvala gre ženskemu spolu). Tak da... danes mam možgansko pavzo. Če kdo kj pametnega nuca, tega od mene ne bo dobil. Hvala vsem!



Mwa mwa!
100jko piss out

20 komentarjev:

Donch pravi ...

hehehehe =)

Unknown pravi ...

ni smešno

Davor pravi ...

KDO BO STOJKOTA GRIZU...KDOOOOOOOOO :mad

Jumb0 pravi ...

donna :D

Donch pravi ...

o ne..jst pa ne =|..ka je z vami no =)..zkai morm bit jst vedno za vse kriva =)

Unknown pravi ...

hehe... sežgimo čarovnico! =P

Donch pravi ...

????

Shia JeZeBel pravi ...

DOkler si "sfukan" od samih lušnih življenjskih stvari je še čist v redu Naspi se, jutr pa naprej ;-)

Jumb0 pravi ...

ja stojko je reko da si ga preveč vgriznla tam ku ni treba baje :)

Davor pravi ...

PRENEHAJTE.... ka bom jes s tabo žena. Ljubosumnega me delaš :(

Rose Marie pravi ...

mogoče te je pa to utrudlo ka si v soboto oz. nedelo tak veselo skaku z neko blondo po haciendi :W mogoče je..

Unknown pravi ...

rose marie... nej ustavim tvoje dvome. To mi je sošolka. Rabim povedat še kaj več?! Tak da je to... em... prepovedano območje.

Ko smo pa že pri tem...se mi ni treba branit kr je 100jko itq samski... za enkrat... =D

pa3cija pravi ...

hehe..pa še od kolega bivša ne? :) am ja držimo pesti da ne boš več doolg samski:D

Unknown pravi ...

hehe... bomo vidli kam usoda pelje a ne? =D lol.

Donch pravi ...

sori mdavor...neo ženka te več lubosumnega delala =)

ja ja..s ktero blondo sošolko to?!?!..una ko ti je blond lase v avtu pustila ?

Unknown pravi ...

ja ja... točno una. Nesramnica! =D hehe... kak ji je že ime? Patricija ne! =D lol

Škoda besed za take teme... =D

pa3cija pravi ...

prooosim? to jst mogoč? kdaj sm se pa jst nazadne vozla v tvojem avtu?:O k smo šli na zajlo..in veš ki je že to..bogve kuk drugih blondink si ti še vozu pol :P tak da samo pššt..pa moji tut že bl na rjavo vlečejo:D:D po pameti stojko po pameti:D

Unknown pravi ...

hehe... ja moj fotr je prvo na tebe pomislu. Ne me prašat zakaj?

hehe... dost.

Topic closed

Davor pravi ...

pa zapri kaj čes samo mene ne mores utihnit...

blond je pa jih ful blo

Unknown pravi ...

dd sj veš... jst pa blondinke =P