13. junij 2007

da nadaljujem...

Evo zdj ko sm se čist zbudu bom napisu do konca.
Za tiste dvomljivce ki ste dvomli da sm biu sprejet nej vam povem da sm BIU sprejet. In da šiht mam. Tak da bo neki črni 100jko mogu ju3 ob 9.00 prikorakat v HOTEL TOPLICE v fensy hlačah pa srajci s kravato. =P ov jea... =D
Še ena fora k se je zgodila dons. Me pošle šef na kadrovsko pa me tam kr neke sprašujejo pa pride do tega. (dialog med mano in babo k delala tam)

baba: Znaš kak tuj jezik?
jst: Pa neke angleščine znam...
baba: ok... znaš tuk da jih boš zastopu če ti ker kej reče...
jst: menda (d00h)
baba: ka pa na računalnik znaš kej?
jst: ka bi pa morau znat?
baba: ne vem tko. word,PP, brskat po netu...
jst: (z glupo faco) ja...bi znau kj nardit ja...
baba: aja sam še to. Ka greš študirat?
jst: Angleščino pa računalništvo.
baba: ?!?!?
jst; =D

Hude intelektualce bom jst tam meu... =P

1 komentar:

Davor pravi ...

haha legenda..ti samo ne delat ob sobotah pa bo vse vrei. Bomo prsli malo pogledat kak ti ta šiht gre:D
buahahaaaa
TO bo že drugi rop v tem letu..hehe